بخاری ایمن گاز مشهد- مدل برین B 6000

دسته‌بندی:

مشخصات فنی بخاری گازی ایمن گاز مشهد B 6000

    <l

i>بخاری دودکش دارد

  • ارتفاع: 73 سانتی متر

<li>عرض:32 سانتی متر

 

  • طول:80 سانتی متر
  • وزن :20 کیلوگرم
  • ترموستات تنظیم دما: دارد
  • امکان تنظیم شعله: دارد
  • قابلیت نصب: برروی زمین
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • گارانتی: 18 ماهه آدنیس
  • ـ

تماس بگیرید

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

معرفی بخاری گازسوز ایمن گاز مشهد مدل برین B 6000

 

بخاری گازی ایمن گاز مشهد B 6000 مجهز به ترموستات تنظیم دما بوده و قابلیت نصب برروی زمین را دارد. این بخاری گازسوز نیازمند دودکش است. پوشش بدنه بخاری B 6000 از رنگ پودری اپوکسی پلی استر مقاوم در برابر حرارت 200 c بوده و سایر قسمت ها از لعاب می باشد.

گفتنی است که بخاری گازی ایمن گاز مشهد B 6000 از یک شیر کنترل ولومی در روی بخاری  بهره می برد. همینطور به سیستم قطع جریان گاز در اثر کاهش میزان اکسیژن (ODS) مجهز است. نوع گاز قابل استفاده در بخاری ادنیس برین B 6000 گاز طبیعی و گاز مایع (گاز کپسول) می باشد.

ابعاد بخاری گازسوز ایمن گاز مشهد B-6000 طول 80 سانتیمتر ، عرض 32 سانتیمتر ، ارتفاع 73 سانتیمتر بوده و وزنی معادل 20 کیلوگرم دارد. این مدل در برابر حرارت تا 2000 درجه مقاوم است. علاوه بر این جنس ورق دیگ این بخاری از ورق درجه یک لعابگیر با ضخامت mm 90/0 و ورق نما mm 1 می باشد. همینطور در بدنه این بخاری از ورقی به ضخامت mm 90/0 استفاده‌شده است.

 

نکاتی در مورد استفاده از بخاری‌گازی برین B 6000

زمانی که مقدار اکسیژن در هوای محیطی که بخاری مدل B 6000 در آن کار می کند کاهش یابد، اکسی پیلوت برای جلوگیری از خطر، جریان گاز را به طور کامل قطع می کند. در بخاری های طرح شومینه باید از هیزم و سرامیک طراحی‌شده توسط کارخانه سازنده استفاده گردد.

قبل از نصب بخاری گازسوز مدل B 6000 باید از تطابق شرایط توزیع منطقه‌ای (شامل نوع گاز و فشار) گاز و تنظیم بخاری اطمینان حاصل کنید. این بخاری گازی ایمن گاز مشهد دارای سیستم قطع جریان گاز به دلیل کاهش سطح اکسیژن (ODS) است. باید از هرگونه دستکاری یا تنظیم توسط مصرف‌کننده یا افراد غیرمجاز جداً پرهیز کنید.

در صورت تغییر کاربری و نوع گاز مصرفی، سیستم قطع جریان گاز به دلیل کاهش سطح اکسیژن (ODS) نیز باید تعویض شود و باید از خارج شدن آن از مدار خودداری کنید. هنگامی که سطح اکسیژن در هوای اطراف بخاری کاهش یابد و به مقدار کمتر از حد نیاز برسد، اکسی پیلوت به منظور جلوگیری از خطر، جریان گاز را به طور کامل قطع می‌کند. در این صورت به مدت 1 دقیقه پنجره اتاق را باز کرده و پس از ورود هوای تازه و تأمین اکسیژن لازم، بخاری گازسوز مدل B 6000 را مجدداً روشن کنید.

در بخاری‌های با طراحی شومینه، باید به طور اجباری از هیزم و سرامیک‌هایی که توسط کارخانه سازنده طراحی‌شده‌اند، استفاده کنید. لذا از هرگونه تغییر در شکل ظاهری و بستر سوخت و یا مقدار و تعداد مواد موجود بر روی این بستر اجتناب کنید.

 

بررسی تخصصی

نوع سوخت

گاز طبیعی ، گاز مایع

نوع جنس

ورق دیگ: ورق درجه یک لعابگیر با ضخامت mm 90/0 ، ورق نما: mm 1
بدنه بخاری ورق به ضخامت mm 90/0

پوشش بدنه

پوشش بدنه رنگ پودری اپوکسی پلی استر مقاوم در برابر حرارت 200 c و سایر قسمت ها لعاب

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بخاری ایمن گاز مشهد- مدل برین B 6000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *