هود مخفی آلتون مدل H703B

برند:
دسته‌بندی:

مشخصات فنی هود مخفی آشپزخانه آلتون H703B

 

  • نوع هود : مخفی
  • عرض هود 70 سانیتمتر
  • نمای ظاهری : شیشه
  • رنگ : مشکی
  • موتور فلزی 4 دور
  • بازه صدا 48 تا 58 دسیبل
  • جک آرام بازشو : دارد
  • کنترل از راه دور : دارد
  • سنسور دود و حرارت : دارد
  • صفحه کنترل لمسی : دارد
  • فرمان با حرکت دست (موشن) : دارد
  • گرید مصرف انرژی A
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • گارانتی: 24 ماهه آلتون
  • ـ

قیمت اصلی 4,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,750,000 تومان است.

3% تخفیف

موجود

موجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

نقد و بررسی هود مخفی آلتون مدل H703B سایز 70 سانتی متر

 

هود مخفی آشپزخانه آلتون H703B یک محصول کاملا مخفی بوده و بدنه اصلی آن دیده نمی‌شود.  همینطور قابلیت موشن با حرکت دست را دارا می باشد. در واقع فقط سطح هود نمایان‌شده که آن هم با فاصله، روی گاز قرار می‌گیرد.

کسانی که قصد دارند از محصول مخفی نظیر هود H703B آلتون استفاده کنند، باید از قبل جای هود را داخل کابینت‌شان تعیین نمایند. در چنین شرایطی، فرایند نصب هود هم به راحتی انجام خواهد گرفت.

سطح هود H703B از شیشه سکوریت مشکی رنگ ساخته‌شده است. وجود شیشه سکوریتی روی سطح هود، هم نمای آن را زیباتر کرده و هم تمیزشدنش را آسان‌تر خواهد کرد. چرا که پس از چرب‌شدن سطح هود می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از یک دستمال نم‌دار تمیز نمایید.

از طرفی دیگر رنگ مشکی شیشه سکوریتی هود H703B آلتون می‌تواند با اکثر رنگ‌های کابینت و سبک‌های مختلف آشپزخانه ست‌شود.

 

قدرت مکش بالا را در هود H703B

هود H703B  آلتون از لحاظ قدرت مکش هوا در سطح کاملا قابل قبولی قرار دارد. چرا که از یک موتور قوی بهره می برد. وجود یک موتور فلزی توربو ۴ دور در هود آشپزخانه H703B باعث‌شده تا شاهد مکش ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت باشیم. چیزی که با کم و زیاد کردن درجه هود، می‌تواند قابل تغییر باشد. یعنی اگر درجه هود را در حالت حداقل قرار دهید، حدود ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت مکش هوا را تجربه خواهید کرد.

اگر قصد داشته باشید قدرت مکش ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت را تجربه کنید، باید درجه هود H703B را در حالت حداکثر آن قرار دهید. قدرت بالای مکش این هود باعث‌شده تا انتظار بیشتری از عملکرد آن داشته باشیم.

چرا که هود H703B  آلتون می‌تواند به راحتی کار تهویه هوا را انجام دهد. یعنی با روشن کردن هود، سریعا متوجه تهویه هوای آشپزخانه، بخصوص روی اجاق گاز خواهیم‌شد. اگر می‌خواهید از بوی بد برخی غذاها سریع‌تر خلاص‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم که هود H703B را زودتر روشن کنید.

 

عرض استاندارد برای اکثر کابینت‌های آشپزخانه

عرض هود H703B آلتون ۷۰ سانتی‌متر بوده و می‌تواند داخل هر کابینتی، به راحتی قرار بگیرد. در نظر گرفتن عرض ۷۰ سانتی‌متری می‌تواند برای یک هود مخفی کاملا مناسب باشد. در چنین شرایطی، فقط کافی است ابعاد ۷۰ سانتی‌متری برای کابینت‌تان در نظر بگیرید تا هنگام نصب آن دچار مشکل‌نشوید.

معمولا حتی کوچک‌ترین آشپزخانه‌ها هم، می‌توانند به راحتی ابعاد ۷۰ سانتی‌متری داخل کابینت روی اجاق گاز داشته باشند. در نتیجه، می‌توان از هود مخفی مدل H703B برای اکثر آشپزخانه‌ها با ابعاد مختلف استفاده کرد. چرا که هنگام نصب آن، به هیچ وجه با کمبود فضا روبه‌رو نخواهیم شد.

 

آشنایی با امکانات هودآشپزخانه H703B

هود مخفی آشپزخانه آلتون H703B دارای امکانات متنوعی بوده و در ساخت آن، از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده‌شده است. برای مثال، می‌توانیم به وجود سنسور هوشمند تشخیص دود، گاز و حرارت اشاره کنیم که آن را علاوه بر یک هود، تبدیل به محصولی هوشمند می‌کند.

صفحه نمایش هود H703B آلتون تمام لمسی بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است. این صفحه نمایش، به شما امکان تمیز کردن آسان سطح هود را فراهم خواهد کرد. چرا که می‌توانید هود را به راحتی خاموش کرده و سپس مشغول تمیز کردن آن با استفاده از یک دستمال نم‌دارشوید.

با استفاده از ریموت کنترلر، می‌توان به راحتی هود H703B آلتون را از راه دور کنترل کرد. یعنی اگر نزدیک هود نبودید و قصد تنظیم درجه هود و یا خاموش و روشن کردنش را داشتید، فقط کافی است که از کنترل آن استفاده نمایید.

برای راحت باز و بسته‌شدن درب هود، یک جک گازی در نظر گرفته‌شده است. از طرفی دیگر، یک فیلتر ۳ لایه قابل شست و شو هم، برای هود ریموت کنترل دار آلتون H703B در نظر گرفته‌شده که می‌توانید پس از چرب‌شدنش، آن را بشویید. شستن فیلتر می‌تواند نقش مهمی در فرایند تهویه هوا داشته باشد.

 

با هود H703B Alton در یک فضای پرنور آشپزی کنید

هود آلتون مدل H703B دارای سیستم روشنایی قوی از نوع SMD است. با استفاده از این سیستم دیگر نیازی به دردسرهای آشپزی در فضای تاریک را نخواهید داشت. چرا که فضای روی اجاق گازتان به راحتی روشن‌شده و از آشپزی کردن نهایت لذت را خواهید برد.

حتی می‌توانید این سیستم روشنایی را با استفاده از ریموت کنترل هود مخفی آشپزخانه آلتون H703B بدون لمس کردن صفحه نمایش، روشن و یا خاموش کنید. یعنی اگر نزدیک هود مخفی آشپزخانه آلتون H703B نبودید و قصد خاموش کردن سیستم روشنایی را داشتید، می‌توانید توسط کنترل هود، این کار را انجام دهید.

 

صدای کم را با هود H703B آلتون تجربه کنید

هود H703B آلتون هنگام کار کردن، صدای بسیار کمی ایجاد می‌کند. بدین معنا که در حالت حداقلی کارکرد موتور، چیزی حدود 48 دسی‌بل و در حالت حداکثر حدود ۵۸ دسی‌بل، انتظار تولید صدا را خواهیم داشت.

بدین معنا که در هر حالتی، صدای ایجادشده توسط هود H703B آلتون بالاتر از ۵۸ دسی‌بل نخواهد بود. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید در یک فضای آرام‌تر و با صدای کمتر هود، آشپزی کنید.

 

بررسی تخصصی

نوع هود

مخفی

عرض هود

70 سانیتمتر

نوع کلید

لمسی

نوع فیلتر

فیلتر 3 لایه قابل شستشو

موتور

موتور فلزی توربو 4 دور

نوع روشنایی

لامپ SMD

قدرت مکش

750-900 متر مکعب

جک

جک آرام باز شو

گارانتی

گارانتی 24 ماهه آلتون

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هود مخفی آلتون مدل H703B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *