اسموتی ساز سنکور مدل SBL 7177

برند:
دسته‌بندی:

مشخصات فنی اسموتی ساز سنکور SBL 7177CH

 

  • توان: 800 وات
  • تنظیمات سرعت: 2 سرعته
  • دو برنامه مخلوط کردن: Soft و Hard
  • ظرفیت پارچ: 600 میلی لیتر
  • جنس پارچ: پلاستیک تریتان
  • عملکرد: تک کاره (تهیه نوشیدنی و اسموتی)
  • دارای دو بطری با ظرفیت 600 میلی لیتر
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • اصالت و سلامت کالا
  • ـ

قیمت اصلی 4,700,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,100,000 تومان است.

13% تخفیف

موجود

موجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

نقد و بررسی اسموتی‌ساز 800 وات سنکور مدل SENCOR SBL 7177CH

 

اسموتی ساز سنکور SBL 7177CH دارای توان مصرفی 800 وات است. شما می توانید با استفاده از نوشیدنی‌ساز 7177CH انواع اسموتی‌های خوشمزه را تهیه کنید. این دستگاه طراحی زیبایی به رنگ متالیک دارد و با وجود ابعاد کوچک، مناسب قراردادن در هر فضایی است.

با خرید نوشیدنی‌ساز SBL 7177CH می‌توانید در کمترین زمان ممکن، نوشیدنی مورد نظر خود را آماده کنید. در صورت نیاز می توانید آن را در بطری ریخته و با خود به خارج از منزل ببرید.

درب بطری اسموتی ساز SBL 7177CH به صورت بسیار محکم بسته می‌شود. از این رو می‌توان آن را در جا بطری دوچرخه، در یک جا لیوان ماشین قرار داده و یا حتی آن را به شلوار بسته و یا در داخل کیف خود گذاشته و همراه خود به باشگاه ببرید.

این اسموتی ساز مدل SBL 7177CH دارای دو برنامه مختلف است. با انتخاب برنامه سخت (HARD) ظرف مدت 60 ثانیه می توانید سبزیجات و میوه های سخت مانند کرفس، هویج و آناناس و یا یخ، آجیل (درشت آسیاب شده یا آرد)، سوپ خامه ای یا سس را مخلوط کنید.

برنامه نرم (SOFT) که ظرف مدت 45 ثانیه میوه ها و سبزیجات نرم را به اسموتی تبدیل می کند. کل فرآیند مخلوط کردن روی نشانگر LED دستگاه قابل مشاهده است. وقتی برنامه به اتمام رسید، دستگاه نوشیدنی ساز مدل SBL 7177CH به طور خودکار خاموش می‌گردد.

 

سایر ویژگی های نوشیدنی‎ساز SBL 7177CH

اسموتی ساز سنکور SBL 7177CH دارای مخزن با ظرفیت بالا است. از این رو امکان تهیه دسته‌های بزرگ اسموتی و نوشیدنی‌های دیگر را فراهم می‌سازد. این ویژگی مناسب استفاده در خانه و حتی محیط‌های تجاری مانند رستوران‌ها و کافه‌ها است.

همچنین اسموتی ساز مدل SBL 7177CH با استفاده از مواد با کیفیت و ساختاری مستحکم، دارای ایمنی و دوام بالا می باشد. از این رو برای استفاده‌ طولانی مدت مناسب است.

علاوه بر این نوشیدنی ساز سنکور مدل SBL 7177CH دارای امکانات ایمنی مانند قفل ایمنی برای جلوگیری از روشن‌شدن غیرمنتظره است. همینطور قابلیت‌ سهولت در تمیز کردن مانند قطعات قابل جداشدن برای شستشو و تمیزکردن آسان را دارد.

با توجه به عملکرد و قابلیت‌های گوناگون اسموتی‌ساز SBL 7177CH ، این مدل مناسب استفاده در خانه، رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر محیط‌های تجاری و حرفه‌ای است.

بررسی تخصصی

توان

800 وات

تنظیمات سرعت

2 سرعته

ظرفیت بطری ها

600 میلی لیتر

تعداد بطری

2 عدد

جنس بطری ها

پلاستیک تریتان

نوع تیغه

6 پره

قابلیت خرد کردن یخ

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسموتی ساز سنکور مدل SBL 7177”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *