جاروبرقی رباتیک سنکور مدل SRV 9150WH

برند:
دسته‌بندی:

مشخصات فنی جارو رباتیک سنکور SRV 9150WH

 

  • نوع باتری: Li-Ion لیتیوم-یون
  • میزان شارژدهی باتری: 120 دقیقه
  • مدت زمان شارژ شدن کامل: 5 ساعت
  • ریموت کنترل: دارد
  • ظرفیت باتری:2600 میلی آمپر
  • ظرفیت مخزن:600 میلی لیتر
  • سیستم ناوبری:LIDAR
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • اصالت و سلامت کالا
  • ـ

قیمت اصلی 21,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 20,895,000 تومان است.

3% تخفیف

موجود

موجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

نقد و بررسی جاروبرقی رباتیک سنکور SRV 9150WH

 

جارو رباتیک سنکور SRV 9150WH جدیدترین جارو ربات کمپانی Sencor است که در اواسط سال 2022 معرفی‌شده است. همانطور که از یک مدل جدید سنکور انتظار داریم، این مدل نیز تغییرات و پیشرفت های محسوسی را تجربه کرده است.

عمده‌ترین پیشرفت های SRV 9150WH مربوط به تکنولوژی ناوبری، کارآمدی سنسور ها و البته راندمان موتور می‌باشند. از نظر ظاهری جارو رباتیک اسمارت SRV 9150WH با یک طراحی منحصر به فرد و متفاوت روبرو هستیم. استفاده از ترکیب رنگی متفاوت با مدل های قبلی در نگاه اول به چشم می خورد.

همچنین جارو رباتیک SRV 9150WH به باتری لیتیومی-یونی مجهز است. این باتری ظرفیت 2600 میلی آمپری دارد. تفاوتی که این باتری با باتری مدل های قبلی دارد، شارژشدن سریع‌تر است.

باتری جارو رباتیک SRV 9150WH برای شارژ کامل تنها به 4 ساعت زمان نیاز دارد. همچنین با کار مداوم در پر مصرف‌ترین حالت، باتری می‌تواند تا 120 دقیقه انرژی را تامین کند.

 

سیستم ناوبری LIDAR جارو رباتیک اسمارت SRV 9150WH

برای ناوبری و تهیه نقشه در این جارو ربات SRV 9150WH از تکنولوژی LIDAR استفاده‌شده است. این تکنولوژی در خودرو های خودران و پهپاد ها استفاده می‌شود. این سیستم از لیزر برای تهیه نقشه سه بعدی استفاده می‌کند و با سرعت زیادی مسیر، موانع و ارتفاعات را به طور موثری تشخیص می‌دهد.

میزان خطا در LIDAR بسیار پایین است. این دومین بار است که در جارو ربات های سنکور از این سیستم خارق‌العاده استفاده می‌شود. تا به این لحظه جارو رباتیک سنکور SRV 9150WH از یکی از بهترین سیستم های ناوبری برخوردار است.

 

مخزن زباله، عملکرد mop جارو رباتیک هوشمند SRV 9150WH

ظرفیت مخزن زباله جارو رباتیک SRV 9150WH برابر با 600 میلی لیتر است. این مخزن به آسانی جدا و تخلیه می‌شود. سنکور همچنین عملکرد MOP را نیز برای جارو رباتی SRV 9150WH در نظر گرفته‌است.

یک مخزن آب با 350 میلی لیتر نصب می‌شود و آب مورد نیاز را برای حوله‌ای که در قسمت زیرین جارو رباتیک مدل SRV 9150WH قرار گرفته تامین می‌کند. حوله خیس سطوح سخت مانند سرامیک و کاشی را برق می‌اندازد. لازم به ذکر است که آب از مخزن به وسیله یک پمپ به حوله می‌رسد.

 

مزایای جارو رباتیک سنکور مدل srv 9150wh برای سلامت

این دستگاه هوشمند مدل SRV 9150WH در حفظ سلامت شما تاثیر مثبتی دارد. برای از بین بردن باکتری و ویروس ها از یک لامپ UV در زیر دستگاه استفاده شده‌است. این لامپ حین جارو کشیدن عوامل بیماری زایی که بر روی سطوح قرار گرفته‌اند را به طور کامل از بین می‌برد.

برای جلوگیری از ورود ریز ذرات و گرد و غبار به هوای محیط، یک فیلتر از نوع HEPA 13 در جارو رباتیک SRV 9150WH قرار گرفته است. این فیلتر با تصفیه 99.99 درصدی هوا در حذف عوامل آلرژی زا بسیار موثر عمل می‌کند.

 

طراحی ظاهری و ساختار جارو رباتیک اسمارت SRV 9150WH

از نظر ظاهری نیز مدل SRV 9150WH تفاوت های زیادی با دیگر مدل های این کمپانی دارد. اصلی‌ترین تفاوت نیز مربوط به رنگ آن می‌باشد. ترکیب رنگ سفید و طلایی که امسال سنکور بر روی جارو SRV 9150WH مانور زیادی داده‌است در این مدل نیز به کار رفته‌است.

دیگر نکات طراحی SRV 9150WH تا حدودی با مدل های قبلی تفاوت چندانی ندارند. مانند براش چرخان در زیر دستگاه SRV 9150WH برای کمک به جذب زباله‌ها، برس های کناری برای تمیز کردن گوشه های دیوار و غیره. به لطف پایین بودن ارتفاع نیز جارو امکان رفتن و تمیز کردن زیر مبلمان، بوفه و میز را خواهد داشت.

 

کنترل از راه دور و برنامه های سنکور

یکی از اصلی ترین مزیت های جارو سنکور مدل SRV 9150WH وجود چندین برنامه مختلف برای مکان ها و سطوح های مختلف است. می توانید برای هر اتاق، برنامه مختلفی را به راحتی اجرا کنید.

با اتصال این محصول به وای فای و نصب اپلیکیشن مربوطه بر روی تلفن همراه هوشمند نیز می توانید SRV 9150WH را در هر جایی که هستید کنترل کنید. به علاوه جاروبرقی رباتیک سنکور SRV-9150 دارای سنسور تشخیص موانع، تشخیص ارتفاع، تشخیص نوار مغناطیسی، بررسی قدم به قدم و … می باشد.

 

سنسور های تعبیه‌شده در جارورباتی SRV 9150WH

اگرچه سیستم و تکنولوژی LIDAR به تنهایی جارو رباتیک SRV 9150WH را از هر سنسوری بی‌نیاز می‌کند. اما باز شاهد حضور سنسور های قبلی هستیم تا شاهد بهترین عملکرد ممکن باشیم.

  • سنسور تشخیص موانع
  • تشخیص ارتفاع
  • تشخیص نوار مغناطیسی

در این جارو استفاده شده‌اند تا به سیستم ناوبری کمک کنند.

 

بررسی تخصصی

نوع دستگاه

جاروبرقی رباتیک

ظرفیت باتری

2600 میلی آمپر

ظرفیت مخزن

600 میلی لیتر

نوع موتور

موتور BLDC

میزان شارژدهی باتری

120 دقیقه

قابلیت کنترل از راه دور

دارد

نوع ناوبری

LIDAR

قابلیت شارژ

با پایه شارژ و آداپتور برق

مکان های مورد استفاده

انواع سطوح سخت مانند سطوح چوبی یا لمینت، کاشی، پارکت، وینیل و غیره و فرش‌هایی با پرز کم

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی رباتیک سنکور مدل SRV 9150WH”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *