میوه و سبزی خشک کن سنکور مدل SFD 950SS

برند:
دسته‌بندی:

مشخصات فنی میوه و سبزی خشک کن سنکور SFD 950SS

 

  • توان: 240 وات
  • تعداد طبقات: 5 طبقه
  • کنترل دما: از 35 تا 70 درجه
  • انتقال و پخش حرارت: از پایین به بالا
  • گردش هوای یکنواخت بین تمام طبقات
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • اصالت و سلامت کالا
  • ـ

قیمت اصلی 5,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,885,000 تومان است.

22% تخفیف

موجود

موجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

نقد و بررسی میوه و سبزی خشک کن سنکور مدل SFD 950SS

 

میوه و سبزی خشک کن سنکور SFD 950SS یکی دیگر از محصولات عرضه‌شده توسط کمپانی Sencor در اواخر سال 2022 می‌باشد. این میوه‌خشک کن ابعاد جمع و جور، طراحی شیک و قطعات فنی با کیفیتی دارد. ظاهر مدل SFD 950SS با دیگر مدل های سنکور تفاوت چشمگیری دارد. بدنه آن فلزی و به رنگ سیلور می‌باشد. طبقات آن نیز کشویی نمی‌باشند بلکه بر روی بدنه اصلی قرار می‌گیرند. توان میوه خشک کن 950 سنکور 240 است. این توان برای تولید حرارت در بازه های مختلف کافی است. در ادامه به طور کامل، از جهات مختلف این دستگاه را بررسی خواهیم کرد.

 

بررسی ویژگی های میوه خشک کن sfd 950ss

المنت های میوه و سبزی خشک کن SFD 950SS توان 240 واتی دارند. محدوده دمایی که این المنت ها تولید می‌کنند از 35 تا 70 درجه سانتیگراد می‌باشد. در پایین میوه خشک کن، یک فن قرار گرفته‌است که هوای گرم را به سینی ها می‌رساند و به طور موثری میوه ها را خشک می‌کند. صدای دستگاه SFD 950SS نیز با وجود اینکه فن دارد، در بیشترین حالت هم به 60 دسیبل می‌رسد. سنکور برای جلوگیری از مشکلات ناخواسته هم تدابیر زیادی اندیشیده است. از جمله نصب ترمال فیوز یا فیوز حرارتی جهت خاموش کردن دستگاه در صورت گرم شدن بیش از حد.

 

سینی های میوه خشک‌کن SFD 950SS

میوه خشک کن سنکور مدل SFD 950SS پنج سینی جهت خشک کردن میوه دارد. جنس این سینی‌ها از پلاستیک فشرده بوده و در برابر حرارت کاملا مقاوم هستند. ابعاد سینی ها نیز 29×20 سانتی‌متر می‌باشد و در مجموع پنج سینی مساحت 2.9 متری دارند. ارتفاع سینی ها نیز قابل تغییر بوده و از 16 تا 29 میلی‌متر بسته به نوع میوه تنظیم می‌شود. در صورت نیاز نیز می‌توانید سینی‌هایی که نیاز ندارید را حذف کنید. نظافت و تمیز کردن سینی ها نیز به آسانی انجام می‌شود. به لطف شفاف بودن سینی ها هم روند و پروسه خشک شدن مواد غذایی قابل مشاهده است.

 

طراحی ظاهری و ساخت

سنکور در طراحی میوه خشک کن جدید خود  یعنی مدل SFD 950SS نوآوری به خرج داده است. از لحاظ ظاهری و طراحی ساخت محصول جدیدی را عرضه کرده‌است. بدنه این میوه خشک کن از جنس استیل ضد زنگ بوده و در کنار دوام بالایی که دارد، ظاهر آن نیز شیک و منحصر بفرد است.

بر روی قسمت جلویی یک دکمه چرخشی قرار گرفته است. با این دکمه ولومی می‌توانید حرارت و برنامه‌های SFD 950SS را تعیین کنید. در قسمت زیرین، چهار عدد پایه ضد لغزش پایداری دستگاه را حفظ می‌کنند. طول کابل میوه خشک کن نیز 0.8 متر است.

میوه خشک کن سنکور مدل SFD 950SS یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید با مشخصات قابل، تهیه نمایید. یکی از نکات مهمی که می‌تواند خرید این مدل را توجیه کند، قیمت مناسب آن نسبت به کیفیتی است که دارد. از محدوده دمای مناسب، دقت ساخت بالا، بدنه فلزی و طراحی بینظیر سینی ها هم نمیشود چشم پوشید. اگر به دنبال خرید یک میوه خشک کن با ظرفیت متوسط و قیمت مناسب هستید، این مدل می‌تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

 

بررسی تخصصی

توان

240 وات

تعداد سینی

5 عدد

محدوده حرارت

35 تا 70 درجه سانتیگراد

جنس بدنه

استیل و پلاستیک

جنس سینی ها

پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر حرارت

ابعاد طبقه خشک کن

29×20 سانتی متر

وزن

2 کیلوگرم

عملکردها

خشک کردن میوه، سبزیجات ،گوجه فرنگی، قارچ، پرتقال و…

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میوه و سبزی خشک کن سنکور مدل SFD 950SS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *