برس حرارتی فکر مدل ILLUSION Effect

برند:
دسته‌بندی:

مشخصات فنی برس حرارتی فکر ILLUSION Effect

 

  • توان: 50 وات
  • وزن: 1.5 کیلوگرم
  • چراغ نشانگر: دارد
  • جنس صفحه: سرامیک
  • چرخش 360 درجه: دارد
  • محدوده دمایی: 160 تا 220 درجه سانتی گراد
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • اصالت و سلامت کالا
  • ـ

تماس بگیرید

موجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

نقد و بررسی برس حرارتی صاف کننده مو فکر مدل ILLUSION Effect

 

برس حرارتی فکر ILLUSION Effect یکی دیگر از لوازمی است که برای آراستگی مو از آن استفاده می‎شود. البته محصولات دیگری مانند اتو مو، ویو کن، بیگودی و … نیز برای این کار استفاده می‎شود که هر کدام کاربردهای خود را دارند.

این مدل برس ILLUSION Effect ساخت کمپانی فکر است که مثل همیشه و مانند دیگر محصولاتش با کیفیت و زیبا ساخته‌شده است. همچنین برس حرارتی ILLUSION Effect از توان 50 وات بهره می برد و محدوده دمایی ان بین 160 تا 220 درجه سانتی گراد است . با توجه به جنس و نوع مو می توان آن را تنظیم کرد تا به بافت مو آسیبی وارد نگردد.

پوشش سرامیکی ILLUSION Effect از میزان آسیب به مو بسیار می کاهد و با خیال راحت می توانید موهای نم دار خود را با آن خشک، صاف و حالت دهید. از نظر وزن و طراحی نیز باید بگوییم که بسیار سبک، خوش دست بوده و دارای طراحی ارگونومیک است. از قابلیت های دیگر آن می توان به چرخش 360 درجه و خاموش‌شدن خودکار اشاره نمود.

 

طراحی و ساخت سشوار برس دار حالت دهنده مو Illusion Effect

برند فکر در تولید لوازم و محصولات خود نهایت وسواس را به خرج می دهد تا محصولاتش عامه پسند باشند. برس حرارتی فکر ILLUSION Effect نیز از این قاده مستثنی نیست. دسته ی برس حرارتی الوشن افکت بسیار راحت و کاملا متناسب با آناتومی دست می باشد. به گونه ای که استفاده طولانی مدت از آن باعث فشار به دست نخواهدشد.

پوشش سرامیکی استفاده‌شده در سری برس ILLUSION Effect باعث صاف‌شدن سریع مو ها و کمترین آسیب به آن خواهدشد. همچنین دوام و ماندگاری مدل ILLUSION Effect را بالا خواهد برد. چرخش 360 درجه سیم آن باعث می‌شود که تمام قسمت های مو سر را بدون محدودیت برس بکشیم.

 

تنظیمات دمایی و خاموش شدن خودکار صاف کننده مو 50 واتی مدل ILLUSION Effect

برس حرارتی مدل ILLUSION Effect از چهار درجه تنظیم حرارت بهره برده است که می توانید با توجه به جنس و نوع ساختار مو آن را تنظیم کنید. هر چه مو نازکتر باشد بهتر است از درجه حرارت پایین تر و هرچه مو وزتر و ضخیم تر باشد از درجه حرارت بالاتری باید استفاده کرد.

همچنین برس حرارتی ILLUSION Effect از قابلیت خاموش‌شدن خودکار بهره مند می باشد. چرا که پس از گذشت 60 دقیقه از استفاده نکردن از آن به صورت خودکار خاموش می‌شود. این قابلیت بکار رفته در این برس حرارتی فکر مانع از بروز حوادث خواهدشد. از این رو امنیت دستگاه را بالا می برد و در نتیجه محبوبیت و طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

بررسی تخصصی

جنس صفحات

سرامیکی

گستره‌ی دما

160 تا 220 درجه

بیشینه‌ی دما

220 درجه سانتی گراد

دکمه‌ی روشن/خاموش

دارد

قابلیت تنظیم دما

دارد

سیم گردان

دارد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس حرارتی فکر مدل ILLUSION Effect”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *