تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32MD416N

دسته‌بندی:

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ GTV-32MD416N

 

  • نوع صفحه نمایش:LED
  • اندازه صفحه نمایش:32 اینچ
  • رزولوشن تصویر:1366x768 / HD
  • امکانات هوشمند:ندارد
  • گیرنده دیجیتال تلویزیون:DVBT2 HEVC
  • پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC):دارد نور پس زمینه Direct-LED کاهش دهنده نویز تصاویر کنترل تطبیقی صدا Digital Recording Live Play Back پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما خروجی هدفون/Line Out
  • فروشنده: دیجی پارسه

  • آماده ارسال از انبار تهران

  • گارانتی: مشتریان گلدیران
  • شناسه محصول: 2902096600202

7,600,000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

نقد و بررسی تلویزیون LED جی پلاس 32 اینچ GTV-32MD416N

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ GTV-32MD416N یکی از محصولات شرکت جی پلاس است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، طراحی و تولیدشده است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32MD416N سایز 32 اینچ گیرنده دیجیتالی دارد این ویژگی شما را از خرید دستگاه جداگانه معاف می‌کند.

همچنین تلویزیون جی پلاس مدل MD416N یک ال ای دی با رنگ مشکی و ابعاد ۴۸۱*۱۸۱*۷۳۱ میلی متر می باشد. در این تلویزیون، اندازه صفحه نمایش، ۳۲ اینچ، کیفیت HD و رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ است.

وجود سیستم نور پس زمینه Direct-LED نیز باعث واقعی‎ترشدن تصاویر در تلویزیون می‎شود. پنل IPS به ایجاد زاویه دید گسترده منجر می‌شود و علاوه بر مقاومت بالا، کیفیت نمایش و شفافیت تصاویر بالایی ایجاد می کند.

گیرنده دیجیتال استفاده‎شده در این تلویزیون از نوع DVBT2 HEVC است که شبکه ها را با کیفیت بالاتر پخش می کند. از دیگر قابلیت های این دستگاه تلویزیون ۳۲ اینچی جی پلاس میتوان به Live Play Back بر روی حافظه خارجی، قابلیت کنترل تطبیقی صدا، کاهش نویز تصاویر و ضبط بر روی حافظه خارجی (Digital Recording) اشاره کرد.

 

پورت ها و امکانات ارتباطی تلویزیون ۳۲MD416N

تلویزیون GTV-32MD416N دارای دو درگاه HDMI و یک درگاه USB 2.0 است. همچنین درگاه ARC از دیگر مشخصه های مهم این تلویزیون محسوب می‎شوند.

 

قابلیت ها و امکانات ال ای دی جی‌پلاس GTV-32MD416N

ال ای دی 32 اینچ جی پلاس GPlus مدل GTV-32MD416N مجهز به دو عدد اسپیکر قدرتمند می‌باشد که هر کدام از اسپیکرها 5 وات می‌باشند.

سیستم صدای دیجیتال نیز در این ال ای دی از نوع POTICAL می‌باشد که بسیار قدرتمند و بروز می‌باشد. با وجود قابلیت کنترل تطبیقی صدا، وضوح صداها را بالا برده و کیفیت آنها را افزایش می‌دهد که صدای بالایی دارند.

این مدل از تلویزیون 32 اینچ جی پلاس از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) پشتیبانی می‌کند. از این رو دیگر نیازی به خرید دستگاه های جداگانه نیست.

 

عملکرد ال ای دی جی پلاس GPlus مدل GTV-32MD416N

ذخیره برنامه ها بر روی تلویزیون امکان پذیر است چرا که این مدل تلویزیون از قابلیت ضبط بر روی حافظه خارجی Digital Recording بهره می‌برد. ال ای دی 32 اینچ جی پلاس GPlus مدل GTV-32MD416N از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌ راحتی استفاده کنند.

از دیگر قابلیت‌های مهم ال ای دی 32 اینچ GTV-32MD416N می‌توان به سیستم Digital recording، سیستم Live Play Back بر روی حافظه خارجی و قابلیت Simplink HDMI CEC برای ارتباط با دستگاه های دیگر اشاره کرد. همچنین از شبکه های HD صداوسیما پشتیبانی می کند.

بررسی تخصصی

سایز صفحه

32 اینچ

نوع صفحه

تخت

کیفیت تصویر

HD

رزولوشن

1366×768

تعداد درگاه‌های USB

يک عدد

تعداد درگاه های HDMI

دو عدد

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32MD416N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *