راهنمای خرید از دیجی پارسه

 

۱٫ جستجو و انتخاب کالا

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت  دیجی پارسه، از روش های زیر میتوانید استفاده کنید:

 

استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید)
در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌توانید با تایپ نام یا بخشی از نام کالا در نوار جستجو ، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

 

 

استفاده از بخش بندی گروه‌های کالا از منو
زیر ابزار نوار جستجو ، گروه بندی کالاها قرار دارد که با قرار دادن نشانگر موس بر روی هر یک از آنها، دسته بندی محصولات مرتبط  آن گروه کالا نمایش داده می‌شود. سپس با کلیک کردن بر روی دسته بندی‌های کالا ، شما به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل می‌شوید که می‌توانید بر اساس دسته بندی و برند جستجوی خود را محدودکنید.
همچنین می‌توانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت استفاده کنید و با انتخاب ویژگی‌هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند در کنار محدود کردن دامنه قیمت کالا، کالای مطلوب خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

 

ثبت سفارش در دیجی پارسه

 

استفاده از ابزار دسترسی سریع
در نوار دسترسی سریع در صفحه اصلی سایت نیز می‌توانید روی گروه کالای موردنظر کلیک کنید تا به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل شوید.

 

۲٫ نهایی کردن خرید

جهت نهایی کردن سفارش خود به شماره واتساپ پشتیبانی : ۰۹۳۷۲۳۹۱۳۱۰ محصول مورد نظر خود را ارسال کرده پس از دریافت موجودی و قیمت بروز محصول مبلغ را به شماره کارت زیر واریز نموده، فیش واریزی را ارسال و سفارشتان را ثبت نمایید. در صورتی که ساکن تهران هستید میتوانید پرداخت را در محل انجام دهید.
همچنین به دلیل بالا بودن حجم سفارشات، اولویت ارسال کالا با مشتریانی است که به صورت کارت به کارت مبلغ کالا را واریز کرده و تصویر آن را به شماره واتساپ فوق ارسال کرده باشند.

 

شماره کارت بانک مسکن به نام آقای محمدرضا تنها
۶۲۸۰-۲۳۱۳-۶۳۶۷-۷۲۳۷

۳٫ نحوه ارسال

ارسال به صورت پسکرایه بوده و عملیات ارسال کالا توسط پیک، تیپاکس و باربری انجام میگیرد. جهت رفاه حال خریداران کالای سفارش داده شده، هزینه ارسال درب منزل توسط خریدار، به مامور پرداخت می‌شود.